צאתכם לשלום

עפר גדנקן No Comments on צאתכם לשלום

מבצעי הוייז והוייל מייל של הדרן לחופשות

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם בוא ימי הקיץ החמים וריח החופשה הממשמש באוויר יוצאת חברת הדרן בימי מכירות מיוחדים במחירים השווים לכל כיס לדרך נעימה וחופשה ברמה אחרת. במהלך ימי המכירות המיוחדים יימכרו לראשונה גם בסניף השירות החדש והמדובר של הדרן במרכז בני ברק, מכשירי הטאבלט וייז מייל השמור ומכשירי הוייז השמור של הדרן במחירים שמתחילים לכם כבר את החופשה בטעם טוב.

יוסי מנהל השיווק במחלקת מכירות אזור המרכז של הדרן מוסר על היערכות לוגיסטית מיוחדת לקראת ימי הביקוש הלוהטים לוייז בימי בין המזנים. לדבריו, בפרט בימים אלו ממהרים המוני עמך ישראל לרכוש את הוייז השמור במסלוליו השונים כדי להינות מחווית נסיעה שמורה ואיכותית כמו שמשפחה חרדית רוצה, ומבלי להיתקע בפקקים ארוכים שמוציאים את הטעם מהחופש.

משפחת כהן היא משפחה רגילה שיוצאת מידי בין הזמנים למסלולי הליכה המותאמים למשפחות בצפון הארץ. לדבריהם אם מידי שנה הם נאלצו לעמוד בפקקים שעות ארוכות עם שמש קופחת וילדים מתוסכלים, מאז שהם רכשו את הוייז השמור של הדרן הקערה התהפכה. הם מגיעים בדרכים מהירות למסלולים לפני כולם ונהנים מחוויה מיוחדת כאשר בשעות אחה"צ הם רואים בחזור, את אלו שנתקעו בדרכים ורק עכשיו באים. לדבריהם, הוייז של הדרן הוא מהפכה של ממש, כי יותר ממה שהוא יודע לכוון אותם איך ליסוע, הוא גם שומר עליהם מדרכים עויינות וממחסומי משטרה. לסיכום, הם מציעים לכל משפחה לרכוש את הוייז השמור המבטיח נקיות קצה מתוך שמירה אמיתית על המשפחה.

אל מרכז השירות של הדרן בבני ברק שנחנך בחורף האחרון, מגיעים מכל איזור המרכז הצפון והדרום. המרכז מהווה בשורת שירות ענקית ובפרט בחברה כמו הדרן השוקדת על שיפור השירות למאה אלף המשתמשים במכשירי הדרן. במקום טכנאים מנוסים המעניקים שירות מיטבי ואדיב באווירה המתאימה ליראי השם הנשמרים מפגעי הטכנולוגיה ומכריזים את בשורת הכשרות ללא פשרות. במרכז מקומות המתנה נעימים ושתיה קרה וחמה, המעניקים יחד אווירה של שירות ללא פשרות.

בחברה ממליצים לא לחכות לרגע האחרון ולגשת לנקודות המכירה ולנצל את המבצעים כדי לא להיתקע בחוסרי מלאי וכדומה. צאתכם לשלום. חייגו: 077-9934471



0 תגובות